AANBOD

administratie

"Met behulp van Katja is het mij eindelijk gelukt om mijn e-mail te structureren.
Het gevolg is dat ik van ruim 1.000 ongelezen berichten naar 45 ben gegaan."



ADMINISTRATIE


Liggen jouw document op verschillende plaatsen in je huis? Heb je veel ongeopende post en stapels papier?Ben je steeds te laat met betalen van rekeningen? Ben je de grip op je administratie kwijt?

Dan kan ik je helpen door samen met jou je administratie te ordenen en een handige structuur aan te brengen zodat het bijhouden van je administratie overzichtelijk wordt en je vervolgens zelfstandig verder kan.

Het resultaat is:
  • Grip op je administratie en financiën
  • Geen ongeopende post meer
  • Snel terugvinden van documenten
  • Beter inzicht in je administratie
Wil je meer informatie? Neem dan contact op.

CONTACT

WERKWIJZE EN TARIEF


Iedere situatie is anders en daarom wordt de begeleiding aangepast aan jouw situatie. Ik werk met een traject op maat  of een abonnement.


HET EERSTE CONTACT

Een professional organizer - opruimcoach inschakelen is geen gemakkelijke stap. Mijn ervaring is dat er vaak een gevoel van schaamte is omdat het jezelf niet lukt om het probleem goed aan te pakken. Ik begrijp dit en ga vertrouwelijk om met wat je mij vertelt.

INTAKEGESPREK

Het intakegesprek is bij je thuis en duurt ongeveer één uur. Tijdens het gesprek luister ik naar je knelpunten, je wensen en wat je wilt bereiken. Ik geef je enkele tips waarmee je alvast aan de slag kan gaan.

TRAJECT OP MAAT

Op basis van jouw behoeften stel ik een traject op maat op, een plan aangepast aan jouw wensen en behoeftes. Hierin staat beschreven hoe de huidige situatie is, wat jouw wensen zijn, de verwachte tijdsduur. De begeleiding kan eenmalig zijn of kan bestaan uit meerdere werkafspraken. Ook is het mogelijk om doorlopende begeleiding af te spreken, een abonnement.

AAN DE SLAG

Samen, of als jij het prettiger vindt, ga ik voor jou aan de slag. We gaan keuzes maken, kritisch naar je bezittingen, tijd of administratie kijken. Vervolgens durven wegdoen van je spullen of keuzes maken in je bezigheden. Samen gaan we op zoek naar een prettige balans voor jou. We creëren ruimte en overzicht en gaan praktisch en doelgericht aan de slag.

NAZORG

Na afloop van het traject worden de werkzaamheden geëvalueerd en wordt besproken of meer ondersteuning wenselijk is of dat het voldoende is geweest. We bespreken of een langer traject nodig is om een ander knelpunt aan te pakken of dat een doorlopende ondersteuning in de vorm van een abonnement prettig kan zijn.

RESULTAAT

Rust, structuur en vrije tijd in je leven, de balans is terug en je kan weer genieten van je huis en ontspannen leven.

TARIEVEN

ABONNEMENT
Om een opgeruimde omgeving te te behouden is structurele begeleiding een mogelijkheid. Hiervoor kan een abonnement worden afgesloten. Tarief abonnement vanaf 50 EUR per maand.

STRIPPENKAART
Vanuit het intakegesprek maak ik een voorstel voor een traject op maat en kan ik een inschatting maken hoeveel tijd we daarvoor nodig hebben. Op basis daarvan kun je bij mij een strippenkaart kopen van 2, 3 of 4 sessies van 2 aaneengesloten uren. Het intakegesprek is kosteloos en gaat dus niet van je strippenkaart af. 

REISKOSTEN
Katja werkt in de regio's West-Brabant en Zeeland. Reiskosten tot 15 km enkele reis vanuit Bergen op Zoom zijn bij de prijs inbegrepen. Woon je buiten dit werkgebied neem dan contact op voor de mogelijkheden.

NEEM CONTACT OP
CONTACT
Katja Neurink
Sibeliusstraat 18
4614VC Bergen op Zoom

06 – 25271513
info@katjaneurink.nl
www.katjaneurink.nl

KvK 81376782
BTW NL003559561B20
AGB-code 41528281



KATJA NEURINK
Home 
Aanbod 
Werkwijze en tarief 
Over mij 
Contact 

Privacyverklaring

aangesloten bij

Logo-NBPO---2019.webp   kiwa_transparant.svg